Ambrosia zwiększa swoje zaangażowanie w komunikację
Konsumenci po raz kolejny będą mogli docenić wyjątkowe właściwości jabłek Ambrosia™ dzięki 20-sekundowemu spotowi, który będzie emitowany w głównych kanałach telewizyjnych w kraju. Spot telewizyjny będzie podkreślał wyjątkowe walory organoleptyczne tego pysznego jabłka, takie jak słodki smak i gładka konsystencja. Marka wzmocni swoją obecność
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.