"Bardzo podnieśliśmy ceny, aby nie doprowadzić do katastrofy w łańcuchu produkcyjnym"
We wtorek 14 marca odbyła się długo oczekiwana konferencja prasowa Mercadony, prowadzona przez jej prezesa Juana Roiga, który przeanalizował wszystkie otwarte fronty supermarketu: bycie uznanym za bezwzględnego kapitalistę, podwyżki cen, rozwój w Portugalii, platforma internetowa...
Mercadona zwiększyła swój zysk netto o 5,5% w 2022 roku w kontekście naznaczonym przez
Wynika z tego, że w 2022 roku nie było już żadnych problemów z produkcją.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.