Bruksela przyjmuje program prac na 2024 r. w zakresie promocji żywności
Kwoty dostępne na wybrane kampanie w 2024 r. są podzielone między promocję na rynku wewnętrznym UE i w państwach trzecich, odpowiednio 81,3 mln EUR i 85,1 mln EUR. Poza UE, kraje i regiony o wysokim potencjale wzrostu są uważane za główne cele promocji. Te kraje i regiony obejmują

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.