Caña Nature daje "caña" latu dzięki swojej najzdrowszej kampanii
Caña Nature, marka spożywcza, rozpoczyna letnią kampanię pod hasłem "Dale Caña Al verano". Inicjatywa ma na celu promowanie zdrowego odżywiania w najgorętszych miesiącach roku, podkreślając wszechstronność i praktyczność swoich produktów, idealnych do spożywania w dowolnym miejscu.
Letnia kampania
Caña Al verano
Caña Al verano

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.