Carrefour zarobi 23,1% więcej w 2023 r.
Liczba ta stanowi wzrost o 5,8% w porównaniu do danych dotyczących sprzedaży brutto w 2022 r., przekraczając tym samym próg 11 miliardów euro sprzedaży na rynku hiszpańskim drugi rok z rzędu.
Jak spółka poinformowała swoich inwestorów, w 2023 r. sprzedaż grupy wzrosła o 10,4%, dzięki wzrostowi sprzedaży produktów
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.