Central Dica przewiduje przyszłość wzrostu i ekspansji
Fruit Today Magazine rozmawiał z Lorenzo Carrasco, dyrektorem handlowym Central Dica, o rozwoju firmy po połączeniu w 2020 r. wszystkich spółek w grupie, a także o celach do osiągnięcia.
Trzy lata po połączeniu wszystkich spółek w grupie, co oznaczał ten ruch?
Wcześniej działaliśmy jako pięć spółek
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.