Ceny w supermarketach internetowych zamknęły rok na poziomie 14%.
Soysuper publikuje wyniki swojej 9. dorocznej analizy trendów cenowych w supermarketach internetowych, największego jak dotąd badania cenowego ze względu na wielkość próby. "Dane zostały wydobyte z 195 000 produktów, zarówno marek producenckich, jak i detalicznych, z dziewięciu głównych supermarketów internetowych w Hiszpanii, obecnie zintegrowanych z platformą Soysuper (Mercadona, Carrefour, Alcampo, DIA, Eroski, Condis, El Corte Inglés, Hipercor i Caprabo)" - podkreśla jej współzałożycielka i dyrektor generalna, Marta Esteve.
.
Jeśli chodzi o zmiany cen, to na koniec 2022 roku roczny wzrost wyniósł 14,0%. Do września wzrost utrzymywał się poniżej 10,4%, w październiku wyniósł 11,5%, w listopadzie 13,1%, a grudzień zamknął się wynikiem 14,0%.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.