Detaliści stawiają na marki własne, ale nie pomagają im one w zdobywaniu udziałów w rynku.
2022 rok zamyka się z łącznym wzrostem o 4,6% w FMCG w domu i poza domem w wyniku kombinacji różnych czynników. Pierwsza połowa roku była uwarunkowana ożywieniem konsumpcji poza domem, która wzrosła o 11,8% w porównaniu z rokiem 2021, natomiast inflacja i obawy przed scenariuszem recesji naznaczyły drugą połowę roku
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.