Duzi konsumenci bronią niektórych środków zawartych w rozporządzeniu w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych.
Hiszpański łańcuch wartości FMCG podziela cele i założenia nowego rozporządzenia UE w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych, ale uważa, że niektóre z proponowanych środków mogą osłabić globalny postęp w zakresie ochrony środowiska i klimatu, jeśli nie zostaną odpowiednio wdrożone. W związku z tym uważa za istotne, aby zgodnie z rezolucją Parlamentu

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.