Dzieci gotują dynię przeciwko marnowaniu żywności
Akcja ta jest częścią kampanii o nazwie "Terrifyingly delicious", inicjatywy Love Klabaza, która zrzesza rolników uprawiających dynię w Hiszpanii i Portugalii w celu promowania konsumpcji dyni. Ponadto najstraszniej udekorowana dynia otrzyma nagrodę w konkursie na portalach społecznościowych.
Kolejna akcja prowadzona jest w supermarketach: 500 tysięcy
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.