Eroski idzie w ślady Francji
W poniedziałek 13. zostanie oficjalnie zaprezentowany ten koszyk zakupowy, który będzie stosowany we wszystkich jej centrach w Hiszpanii i który będzie służył "ułatwieniu oszczędności dla konsumentów", wyjaśnia firma.
Firma precyzuje, że jest to dziewiąta kampania o tej charakterystyce, którą Eroski uruchomił od połowy 2022 roku i że "nie ma ona nic wspólnego z
Koszykiem zakupowym
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.