Francja obniża ceny żywności
W poniedziałek francuski rząd przedstawił porozumienie z grupami dystrybucyjnymi, które zgodziły się na obniżenie swoich marż dzięki koszykowi produktów, które wybierze każda z nich i które będą opatrzone wspólną etykietą "kwartał antyinflacyjny". Produkty te będą miały "najniższą możliwą cenę" kosztem marż dystrybucyjnych, a nie rolników czy konsumentów.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.