Grupa AF dociera do prawie 70 milionów
Na poziomie globalnym Grupo AF zamknęła kampanię 2023 z obrotem w wysokości prawie 70 milionów euro. Firma ożywiła swoją działalność, która z jednej strony koncentruje się na produkcji i sprzedaży świeżych produktów Axarfruit, a z drugiej na przetwarzaniu świeżych produktów w ramach dywizji Fresh Cut i Fresh Cut wraz ze spółką zależną Freshfy. Dzięki tej drugiej linii starają się nadać nowy zwrot
biznesowi świeżych produktów
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.