Grupa Dia poprawiła zysk netto o 94 mln w porównaniu do 2022 r.
Rok 2023 był kluczowy dla przyszłości Grupo Dia. Tempo działalności po raz kolejny pokazuje siłę strategii skoncentrowanej na bliskości i pozwala firmie osiągać niezwykłe wyniki w złożonym środowisku, takim jak obecne.
Sprzedaż netto Grupo Dia osiągnęła
Grupo Dia.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.