Ile zysku osiąga dystrybucja na każdej sprzedaży?
Prezes AECOC, Ignacio González, zapewnił, przed uroczystością wręczenia nagród dziennikarskich AECOC, że żaden podmiot w łańcuchu żywnościowym nie korzysta z obecnego wzrostu kosztów.
Z tego powodu, w swoim przemówieniu do mediów, Ignacio González zauważył, że "sektor FMCG przeszedł od bycia oklaskiwanym za swój
sukces w sektorze spożywczym
do bycia oklaskiwanym za swój
sukces w łańcuchu żywnościowym".

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.