Innowacyjne zakupy odzyskują 38% w ostatniej połowie roku
Mimo obecnej wagi czynnika cenowego w decyzjach konsumenckich, zakup innowacji w branży FMCG ożywił się na początku drugiej połowy roku. Wskazują na to dane AECOC Shopperview i Gelt Data Facts, które pokazują, że 58% kupujących uwzględniło nowy produkt w swoim ostatnim koszyku zakupowym, co stanowi
mniej niż w roku poprzednim.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.