KE ocenia 119 programów promocji produktów rolno-spożywczych
Komisja Europejska ocenia 119 propozycji programów promocji produktów rolno-spożywczych złożonych do 20 kwietnia przez podmioty i organizacje z państw członkowskich, które mają na celu zwiększenie konsumpcji unijnej żywności w UE i poza jej granicami, z zastrzeżeniem Brukseli.
Spośród 119 zgłoszonych propozycji
programów promocji unijnej żywności
np.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.