Kod kreskowy kończy 50 lat
3 kwietnia 1973 roku kierownicy wiodących firm przemysłu spożywczego i dystrybucji w Stanach Zjednoczonych spotkali się, aby wybrać symbol, który będzie używany do identyfikacji produktów w sklepach. Zwycięski projekt składał się z pasków o różnej grubości i numeru identyfikacyjnego, który dostarczał informacji o artykułach poprzez odczytanie ich za pomocą

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.