Latynoamerykańska grupa zadaniowa przeciwko promocji Lidla
Łacińska Grupa Robocza uznaje i szanuje prawo i wolność wszystkich uczestników łańcucha wartości do decydowania o swoich cenach i ogłaszania czasowych promocji zgodnie z ich planami biznesowymi. Nie chcą jednak przeoczyć faktu, że takie promocje podważają wysiłki i inwestycje w zrównoważony rozwój podejmowane przez sektor latynoamerykański.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.