Lidl jest klientem numer jeden andaluzyjskiego rynku ogrodniczego.
Zaangażowanie Lidla w andaluzyjski przemysł rolno-spożywczy po raz kolejny znajduje odzwierciedlenie w trajektorii zakupów produktów KM0 w ciągu ostatnich trzech lat (2020-2022), w okresie, w którym sieć supermarketów zwiększyła zakupy w Andaluzji o ponad 30%. Firma mobilizuje obecnie ponad 1 830 milionów euro rocznie na zakup

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.