Mimaflor przedstawia dwa nowe dodatki do swojej gamy produktów mikrofalowych.
W obecnym scenariuszu, po pandemii i inflacji jako scenariuszu ekonomicznym, konsumpcja produktów wygodnych gwałtownie wzrosła, z zaangażowaniem w zdrowe i przyjemne produkty. Konsumenci są coraz bardziej świadomi znaczenia dobrego odżywiania i dlatego potrzebują żywności, która dostosowuje się do nowego rytmu życia.
Będąc świadomym tego wszystkiego
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.