Na każde euro zainwestowane w działalność AINIA przypada zwrot społeczny w wysokości 17,58 euro.
AINIA odnotowała wpływ społeczny w wysokości 443 mln euro w roku finansowym 2022, co oznacza zwrot z wpływu społecznego w wysokości 17,58 euro na każde euro zainwestowane w jej działalność, czyli o 10,7% więcej niż w roku poprzednim.
Liczby te zostały akredytowane przez niezależny podmiot, zgodnie z metodologią SROI (Social Return of Investment). Najczęściej stosowana metoda

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.