Pięciu największych nadawców ma ponad połowę udziału w rynku.
Pięć sieci, które będą liderami hiszpańskiego handlu detalicznego w 2023 r., w tej kolejności Mercadona, Carrefour, Lidl, Grupa Eroski i DIA, razem stanowią ponad połowę (51%) udziału w hiszpańskim rynku detalicznym. Wszystko to w roku, w którym wartość rynku wzrosła o 7,6%, a wolumen zaczął wykazywać oznaki stabilności, zgodnie z danymi Kantar
.
"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.