Połowa wszystkich dealerów odnotowała spadek wielkości sprzedaży w styczniu
Zatrzymanie skutków inflacji, złagodzenie spadku wielkości sprzedaży i ochrona rachunku zysków i strat to główne aktualne trudności i priorytety firm z branży FMCG. Wskazuje na to badanie przeprowadzone przez Komitet Strategii Handlowej i Marketingu AECOC wśród wiodących dystrybutorów i producentów sektora.
W ocenach
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.