Produkty lokalne narzędziem marketingowym
Czy to z powodu tego, czego doświadczyliśmy, czy też dlatego, że handel detaliczny zawsze ewoluuje i wymyśla się na nowo, w tym artykule zwracam uwagę na dwie inicjatywy, które zostały uruchomione w Wielkiej Brytanii, a które opierają się na lokalnych produktach.
Prawdopodobnie najbardziej oryginalna jest ta realizowana przez sieć Morrisons. Pod hasłem "Together with Morrisons" powstał nowy format sklepu związany z
ich produktami
Morrisons.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.