Rosnące ceny świeżej żywności pobudzają "promocyjnych" konsumentów
Inflacja nadal wpływa na zachowania konsumentów świeżych produktów, którzy zmieniają swoje nawyki w poszukiwaniu oszczędności. Znajduje to odzwierciedlenie w raporcie "Konsument produktów świeżych w obliczu inflacji", przygotowanym przez AECOC Shopperview we współpracy z MeléndezxFrescos. Badanie pokazuje, że 68% konsumentów zmieniło swoje nawyki zakupowe w obliczu inflacji.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.