SanLucar i "101 Dalmatyńczyków" zaostrzają apetyt na owoce
Urocze psie postacie z klasyka Disneya "101 dalmatyńczyków" już wkrótce ozdobią opakowania owocowo-warzywnej marki premium SanLucar, a także różne punkty sprzedaży w Niemczech i Austrii. Pyszne i słodkie truskawki SanLucar, ananasy, borówki, mango i awokado będą w centrum uwagi zarówno młodych, jak i starszych, kinomanów i smakoszy.
Na
SanLucar

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.