Sektor kwiatowy wyprzedza Dzień Wszystkich Świętych z wiatrem w plecy.
1 listopada to, po Dniu Matki i Walentynkach, jeden z największych dni sprzedaży w roku, stanowiący do 20% rocznych obrotów w niektórych regionach Hiszpanii.
Hiszpańskie Stowarzyszenie Florystów (AEFI) szacuje, że każdy klient wyda średnio 40 euro, podobnie jak w poprzednich latach, aby pamiętać o zmarłych 1 listopada.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.