Soltir: "2023 był dobrym rokiem".
"Jeśli uwzględnimy wszystkie wzrosty cen produktów, ostatecznie otrzymamy znacznie droższe produkty do jedzenia. Może to być niebezpieczny trend, który może prowadzić do zmiany nawyków konsumenckich, w tym sensie, że zamiast kupować świeże, kupują mrożone lub przechodzą bezpośrednio do innej kategorii", wyjaśnia Angel
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.