Spadek sprzedaży Bayer spowodowany "efektem glifosatu" i kursami walutowymi
Bayer podał wyniki za trzeci kwartał z ujemnym bilansem. "Takich wyników oczekiwaliśmy, wiedząc, że trzeci kwartał nigdy nie jest naszym najlepszym kwartałem. Wiemy, że wymaga to mocnego czwartego kwartału. Skupiamy się na dostarczeniu dokładnie tego, a zespół jest pewny naszych perspektyw" - powiedział Bill Anderson, prezes zarządu Bayer.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.