Supermarkety przygotowują się do "zakupów w spiżarni".
Aby odpowiedzieć na nadzwyczajny popyt na produkty spożywcze, który będzie miał miejsce w ciągu tych kilku dni, ponad 300 platform logistycznych dla konsumentów masowych firm ASEDAS, Hiszpańskiego Stowarzyszenia Dystrybutorów, Sklepów Samoobsługowych i Supermarketów, jest przystosowanych do reagowania na trzy główne zmiany w konsumpcji:
1.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.