Walentynki w Love Klabaza - najbardziej cinephile'owe walentynki
Love Klabaza, inicjatywa producentów dyni w Hiszpanii i Portugalii, rozpoczęła kampanię 360º na Walentynki z obecnością w supermarketach, sieciach społecznościowych, influencerach i mediach w celu promowania konsumpcji dyni.
Pod hasłem "Nie mów mi filmów. Jeśli mnie kochasz, daj mi dynie!" rozpoczęli
Kampanię kabaczka spaghetti
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.