Wzrost kanałów online stabilizuje się
Pandemia i ograniczenia wygenerowały wielki boom w sprzedaży online. Dane AECOC Shopperview i Nétrica wskazują, że podczas gdy przed 2019 r. tylko 15% konsumentów korzystało z kanału online do dokonywania zakupów FMCG, do końca 2022 r. odsetek ten wynosił już 26,8%. Od początku pandemii liczba ta stale rosła, aż
Liczba kupujących online wzrosła
czasami nawet o 15%.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.