Zaangażowanie Sakaty w równość płci
W pierwszym roku realizacji Planu Równości firma Sakata promowała działania mające na celu wyrównanie szans w miejscu pracy. Pierwszym krokiem, był plan szkoleń z zakresu świadomości równościowej, który otrzymują wszyscy pracownicy firmy.
W tym samym czasie i z okazji Dnia Kobiet, Sakata uruchomiła inicjatywę
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.