Zakupy będą nadal spadać przez cały rok 2023
Kurczenie się popytu i tendencja konsumentów do kupowania produktów o niższej wartości w celu zmniejszenia wydatków w koszyku zakupowym to główne wyzwania stojące przed dystrybutorami i producentami FMCG, wynika z badania AECOC przeprowadzonego wśród 75 firm sektora - z 90% udziałem w rynku wśród detalistów - zaprezentowanego dziś podczas 28 Kongresu FMCG
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.