Zrównoważone zakupy w czasach inflacji
Cena jest dziś głównym powodem zakupu dla 58% Hiszpanów. Odsetek ten rośnie w obecnym okresie inflacji. Jednak atrybuty takie jak zrównoważony rozwój są nadal istotne dla konsumentów. W rzeczywistości raport AECOC Shopperview "Wpływ zrównoważonego rozwoju na koszyk zakupowy" wskazuje, że połowa ankietowanych ma

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.