Zrównoważony rozwój pojawia się w koszykach na zakupy
Zrównoważony rozwój jest coraz bardziej decydującym czynnikiem w decyzjach zakupowych konsumentów, wynika z raportu AECOC Shopperview, "Wpływ zrównoważonego rozwoju na koszyk zakupowy". Według badania, połowa konsumentów przestała kupować produkty marek, które uważają za niezrównoważone, co stanowi wzrost o 18% w stosunku do poprzednich danych.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.