Italiafruit.net
W przypadku pomarańczy, opakowanie nadaje się bardziej niż luzem.
2025-04-18 00:00
Kontynuowane są badania Monitora Warzywno-Owocowego Agroter, przeprowadzane we współpracy z panelem konsumentów YouGov, dotyczące ewolucji profilu włoskich nabywców warzyw i owoców. Tym razem analiza skupia się na jednej z najważniejszych kategorii dla konsumpcji.
czytaj dalej
Selenella: dzisiaj rozpoczyna się kampania opowiadań 2025.
2025-04-18 00:00
W bardzo krótkim czasie nowe ziemniaki od firmy Selenella ponownie trafią do działów warzywno-owocowych najlepszych sklepów. Jest to produkt w 100% włoski, owoc wysokiej jakości pracy, kontrolowany i gwarantowany na każdym etapie produkcji. Dziś rozpoczyna się kampania marketingowa: "W tym roku ruszyliśmy".
czytaj dalej
25 kwietnia powraca 50km Di Romagna, obchodząca swoją 42. edycję, a Dole Italia, lider w produkcji i dystrybucji wysokiej jakości świeżych owoców, potwierdza swoje wsparcie dla historycznej ultramaratonu, znanego jako jeden z najstarszych w Italii, po raz drugi z rzędu.
czytaj dalej
Melon pokryty siatką Barbera ma cenny składnik: gliniastą glebę.
2025-04-18 00:00
Sycylia potwierdza swoją pozycję jako kolebka doskonałości w dziedzinie produkcji żywności dzięki jej unikalnym warunkom mikroklimatycznym, charakteryzującym się dużymi różnicami temperatur, niskimi poziomami wilgotności i niezwykłą różnorodnością gleb. To w tym wyjątkowym kontekście powstaje sycylijski arbuz siatkowany.
czytaj dalej
Wielkanoc sygnalizuje zmianę pory roku: ostatnie karczochy, wyścig truskawek i pierwsze mini-arbuzy.
2025-04-18 00:00
Wielkanoc od zawsze jest świętem, które odwołuje się do tradycji, wspólnotowości i, jeśli chodzi o owoce i warzywa, jest strategicznym momentem między zakończeniem zimowych zbiorów a rozpoczęciem sezonu letniego. Sektor przechodzi więc okres przejściowy i cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony łańcucha dostaw.
czytaj dalej
Szparagi, sałata i gruszki cierpią: analiza trendów kwietniowych
2025-04-18 00:00
Kiedy zbliżamy się do końca kwietnia, miesiąca charakteryzującego się świętem Wielkanocy, które przypada właśnie w ten weekend, w pełni fazy przejściowej, w której wiosenne i letnie odniesienia stopniowo zastępują te zimowe. Aby uchwycić trendy
czytaj dalej
Ruszyła właśnie kampania włoskich brzoskwiń, która zbiega się z tygodniem Wielkanocy, z pierwszymi partiami z Puglii trafiającymi na rynek. Pierwsze oznaki tego można zauważyć na rynku w Werony, gdzie produkt cieszy się dużym zainteresowaniem, mimo
czytaj dalej
Banany mają wartość? Tak, to możliwe.
2025-04-18 00:00
Od zawsze była jedną z niekwestionowanych królowych działu owocowo-warzywnego, obecną w koszykach zakupowych przez 365 dni w roku. Banan, ikoniczny produkt i jedno z najlepiej sprzedających się artykułów, często był tematem dyskusji ze względu na agresywne strategie cenowe stosowane w punktach sprzedaży.
czytaj dalej
Dorì: rozpoczyna się rewolucja komunikacyjna w świecie kiwi
2025-04-18 00:00
Nowa era komunikacji marki Dorì, która wyposażyła się w nowe kanały społecznościowe, nowy wizualny klucz i nową stronę internetową. Kiwi z żółtym miąższem Dorì, znany z własnej słodyczy, chlubi się ponad 950 hektarami upraw na całym świecie (we Włoszech, Francji, Portugalii, Hiszpanii, Grecji,
czytaj dalej
Ventura na Tuttofood 2025 z ważnymi nowościami.
2025-04-18 00:00
Ventura, renomowana włoska marka suszonych owoców działająca od prawie 90 lat, potwierdza swój udział na Tuttofood 2025 wraz z innymi markami Maama i Sunsweet, z których ta ostatnia jest dystrybuowana wyłącznie we Włoszech przez Madi Ventura. Są to trzy marki suszonych owoców i czekolady z różnymi pozycjonowaniami.
czytaj dalej
Pomidory i bakłażany XXL: kluczem są geny
2025-04-17 00:00
Pomidory i bakłażany większe i smaczniejsze: to obietnica nowego odkrycia naukowego, które może zmienić oblicze światowej ogrodnictwa. Zespół badaczy z Uniwersytetu Johns Hopkins i Laboratorium Cold Spring Harbor w Stanach Zjednoczonych zidentyfikował geny.
czytaj dalej
Kampania kiwi Jingold z półkuli północnej została zakończona w trzecim tygodniu marca, z pozostałymi sprzedażami do końca miesiąca dla kiwi o żółtym i czerwonym miąższu. Natomiast odmiana zielona jest nadal w fazie komercjalizacji i będzie dostępna do wyczerpania zapasów.
czytaj dalej
OP Esperidio: pozytywny bilans dla pomarańczy Pure Red.
2025-04-17 00:00
Sezon cytrusowy zbliża się już do końca, a dla czerwonych pomarańczy Pure Red od OP Esperidio nadszedł czas podsumowań. Dotychczasowe wyniki okazują się być bardzo pozytywne, podczas gdy trwa nadal sprzedaż późnej odmiany Tarocco i pomarańczy blond.
czytaj dalej
W asortymencie gruszek panuje anonimowość, ale zwycięża zapakowane.
2025-04-17 00:00
Kończymy analizę poświęconą perenella Gdo, po pierwszym pogłębionym badaniu liczb, przestrzeni wystawowej i pochodzenia odmian (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji), w którym pojawiła się zaskakująco duża liczba odniesień - szczególnie biorąc pod uwagę okres sezonowy - w.
czytaj dalej
Wielkanoc zawsze stanowi kluczowy moment dla sprzedaży w handlu detalicznym, chociaż ciągłe przesuwanie święta z roku na rok sprawia, że interpretacja wyników z tygodni poprzedzających staje się mniej oczywista. W tym okresie promocje odgrywają istotną rolę, ale...
czytaj dalej
Ilip na targach Macfrut: skupienie na zrównoważonym rozwoju i innowacyjnych opakowaniach dla owoców jagodowych.
2025-04-17 00:00
W związku z 42. edycją targów Macfrut, międzynarodowej wystawy poświęconej sektorowi warzywno-owocowemu, która odbędzie się w dniach od 6 do 8 maja 2025 roku w Rimini Expo Centre, ILIP potwierdza swoje uczestnictwo jako wystawca i będzie także głównym uczestnikiem w nowej strefie Berry Area w roli Złotego Partnera.
czytaj dalej
Think Fresh 2025: lepiej wierzyć plotkom czy posiadać wiedzę?
2025-04-16 00:00
Prawda czy fałsz? Często pozory mylą i jeśli nie zbada się sytuacji w sposób gruntowny, można łatwo dać się oszukać. Świat owoców i warzyw, zawsze tradycyjny, często odrzuca nadzwyczajne możliwości na rzecz zasady "dotąd zawsze tak robiliśmy".
czytaj dalej
Sinclair promuje etykietę PLU certyfikowaną jako kompostowalną.
2025-04-16 00:00
Sinclair wzmacnia swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój poprzez ciągłe innowacje i współpracę w sektorze warzywno-owocowym. Dr. M. Scott Howarth, Dyrektor ds. Badań i Rozwoju, niedawno podzielił się aktualizacjami dotyczącymi postępów osiągniętych przez Sinclair w zakresie rozwoju.
czytaj dalej
Produkty o oznaczeniu geograficznym, takie jak Sycylijska Pomarańcza Czerwona IGP, są przykładem ambasadorów made in Italy na całym świecie dzięki ich obecności na międzynarodowych rynkach i naturalnemu terytorium, które reprezentują. To refleksja wynikająca z Konsorcjum Pomarańczy.
czytaj dalej
Jeśli pomidor przemysłowy jest dziś jednym z symboli włoskiego sektora rolno-żywnościowego, z ponad 5,3 miliona ton przetwarzanych rocznie, to również zasługa technologii i innowacji odmianowych, które wspierają postęp w tej dziedzinie. Nowościom technologicznym został poświęcony nowy
czytaj dalej