Czasy się zmieniają, 4 P marketingu mix się dostosowują
Słynne 4 P marketingu mix. Któż z nas przynajmniej o nich nie słyszał, być może na wieczorowym kursie marketingu? Często niesłusznie przypisywane guru tego tematu, Philipowi Kotlerowi, zamiast tego zawdzięczane są E. Jerome'owi McCarthy'emu, amerykańskiemu naukowcowi, który teoretyzował je w 1960 roku, aby zapewnić bardziej menedżerskie podejście do marketingu.
Do wczoraj produkt był latarnią morską
.

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.