Envy™ powraca do włoskiej telewizji ze swoim zmysłowym doświadczeniem
Wybuchowa reklama, w której jeden kęs przenosi nas do ogrodu zmysłowych rozkoszy. Od ostatniej niedzieli, envy™ powraca do telewizji w głównych włoskich stacjach, aby opowiedzieć konsumentom o doświadczeniu obejmującym 5 zmysłów.
Kampania, która doczeka się drugiej odsłony w styczniu, stanowi absolutną nowość w sektorze owocowym, dzięki obrazom, które
Są bardzo atrakcyjne dla konsumentów.

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.