Mercadona potwierdza swoją pozycję lidera hiszpańskiej dystrybucji
W sierpniu Mercadonasi potwierdził swoją pozycję niekwestionowanego lidera w hiszpańskim handlu detalicznym, z udziałem w rynku wynoszącym 26,9%, zwiększając dystans do swojego głównego konkurenta, Carrefour, który posiada 9,7%, zgodnie z danymi Kantar (kliknij tutaj, aby przeczytać więcej).
Lidl, na trzeciej pozycji, miał 6,3% udziału, a następnie Eroski, z 4,4% i
Lidl, na trzeciej pozycji, miał 6,3% udziału.

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.