Valfrutta z powrotem na antenie, świętując Włochy
Valfrutta powraca do komunikacji, celebrując tę "wyjątkową, prawdziwą, zieloną i pełną pasji" Italię, którą marka chce reprezentować każdego dnia, przenosząc doskonałość naszej ziemi na stoły milionów Włochów.
Kampania, która rozpoczęła się w ostatnią niedzielę, obejmuje zaplanowanie dwóch reklam telewizyjnych (30 i 10 sekund), które będą emitowane przez cztery tygodnie na antenie
.
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.