W Internecie mówi się o sklepach detalicznych na dużą skalę: Esselunga, Conad i Eurospin są najczęściej wymieniane
Esselunga, Conad i Eurospin to duże marki dystrybucyjne, o których najczęściej mówi się w Internecie i które mają najwięcej pozytywnych komentarzy. Tak wynika z Obserwatorium cyfrowej reputacji dużych marek dystrybucyjnych, przeprowadzonego przez Comin & Partners we współpracy z KPI6. Badanie, oparte na metodologii "web and social listening", przeanalizowało debatę

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.