Ceny warzyw
VESTIAL gromadzi w stolicy Almerii najlepszych kucharzy warzyw.
Kongres VESTIAL 2025, zorganizowany przez ACOLOR Agencję Komunikacji i Marketingu, współfinansowany przez Gusto del Sur oraz Radę ds. Rolnictwa, Rybołówstwa, Wody i Rozwoju Wsi, oraz Urząd Miasta
czytaj dalejApele o kampanię wartą 125 milionów dolarów mającą zwiększyć spożycie warzyw i poprawić wyniki zdrowotne.
"Seler jako substytut mięsa, a rzepa jako nowicjusz"
Bułgaria odnotowuje spadek o 20% produkcji sałaty.
Nowozelandzki dostęp do warzyw zagrożony z powodu wyzwań regulacyjnych, ostrzegają producenci
Warzywa i owoce oraz sport: trening zaczyna się od jedzenia.
Reklamy owoców i warzyw spadają o 1%, ponieważ ceny truskawek rosną o 18%, a ceny winogron spadają nawet o 22%.
Wysoka konsumpcja warzyw związana z mniejszym ryzykiem wystąpienia raka wątroby u pacjentów z marskością wątroby.
Raport z cen papryki na rynkach Hiszpanii - 22 lutego 2025
Raport cen selerów na rynkach hurtowych w Polsce - 22 lutego 2025
Raport cenowy świeżych owoców i warzyw na polskich rynkach hurtowych z dnia 21 lutego 2025 roku
Na czytaj dalej
Raport cenowy rynku ogórków w Hiszpanii - 22 lutego 2025
Globalny rynek warzyw: przewidywany średnioroczny wzrost wskaźnika CAGR o +2,1% wolumenu rynkowym od 2024 do 2030 roku.
Raport cen pomidorów na rynku Lublin (Elizówka) - 21 lutego 2025
Ceny pomidorów czytaj dalej
Aldi dodaje awokado do modelu etycznego zaopatrzenia
Raport o cenach kapusty na targowiskach w Polsce - 21 lutego 2025
Fruit Logistica: Nowe owoce i warzywa zaprojektowane – część 1
Raport cenowy cukinii na rynku polskim - dane z 21 lutego 2025 roku
Na rynku czytaj dalej
WINNICKA SAŁATA
Gospodarstwo Rolne Winnicka SałataPrim specjalizuje się głównie w produkcji różnego rodzaju sałat oraz baby leaf. Każdego roku oferujemy do sprzedaży sałaty, które uprawiamy na niemalże 200 ha żyznej gleby, z czego uprawa sałaty zajmuje około 150 h, a baby leaf około 50 ha, zarówno dla przemysłu, jak i na świeży rynek.
Od początku działalności firmy konsekwentnie realizujemy strategię EURO GAP, a w następstwie GLOBAL GAP oraz McDonald’s Standard, by sprostać wymaganiom i oczekiwaniom naszych Klientów.
https://www.winnickasalata.com/pl/