Ceny warzyw
Greenfood i Agitra podpisują umowę na ogórki.
"Polska Dolina Krzemowa" sałaty otwiera swoje podwoje w regionie Campo de Cartagena.
Greenfood i Odlarlaget nawiązują partnerstwo w celu dystrybucji ogórków uprawianych wertykalnie przez firmę Agtira w Szwecji.
Niemiecki rynek owoców i warzyw kończy sezon, który został dotknięty skutkami ekstremalnych warunków pogodowych
Lista zakupów: spadek cen warzyw, stabilne ceny owoców
W zeszłym tygodniu Berlín był idealnym miejscem do prowadzenia interesów: ponad 91 000 osób z sektora sadowniczo-warzywnego z całego świata spotkało się na Fruit Logistica 2025.
czytaj dalejNiemcy odpowiadają za 38,3% eksportu papryki z Almerii.
Plany rozwoju Grupy Alegra na targach Fruit Logistica.
19,8 miliona dolarów w metamfetaminie i heroinie znaleziono w przesyłce ogórków i jalapeno na granicy w Pharr
Kwiaty jadalne, aby dodać atrakcyjności działowi warzyw i owoców.
Próby kalafiora łączą kategorię krzyżowych warzyw w Kornwalii.
Raport cenowy pomidorów na Giełdzie Kaliskiej z dnia 2025-02-10
Pomidor importowany notowany czytaj dalej
Ceny Ziemniaków na Warszawskim Rolno-Spożywczym Rynku Hurtowym SA w Broniszach – 10 lutego 2025
Ziemniaki krajowe sprzedawane są w cenie od 1.15 zł do 2.00 zł za kilogram, bez zmian czytaj dalej
Raport cenowy kapusty na rynkach hurtowych w Polsce - 10 lutego 2025
Kapusta biała młoda czytaj dalej
Raport cenowy kapusty na rynku Bronisze - 10 lutego 2025
Kapusta biała młoda czytaj dalej
UNIKA: Doskonalenie zawodowe z modułem studialnym "Produkcja ziemniaków" - Rejestracja już możliwa
Raport cen marchwi na rynku Bronisze w Warszawie - 10 lutego 2025
Ceny marchwi importowanej kształtują się w przedziale od 1.80 zł czytaj dalej
WINNICKA SAŁATA
Gospodarstwo Rolne Winnicka SałataPrim specjalizuje się głównie w produkcji różnego rodzaju sałat oraz baby leaf. Każdego roku oferujemy do sprzedaży sałaty, które uprawiamy na niemalże 200 ha żyznej gleby, z czego uprawa sałaty zajmuje około 150 h, a baby leaf około 50 ha, zarówno dla przemysłu, jak i na świeży rynek.
Od początku działalności firmy konsekwentnie realizujemy strategię EURO GAP, a w następstwie GLOBAL GAP oraz McDonald’s Standard, by sprostać wymaganiom i oczekiwaniom naszych Klientów.
https://www.winnickasalata.com/pl/