Ceny warzyw
Papryka marokańska przybywająca przez Hiszpanię została wycofana z rynku w Niemczech ze względu na poziom pestycydów.
Starożytne tradycje zachowane w słoikach
Meksykańska gorzka melonka w Europie, między zmiennością cen a presją nowych producentów.
Optymalizacja usuwania liści dla lepszego rozwoju plonów
Richard Clark odchodzi na emeryturę po trzech dekadach pracy w branży ziemniaczanej.
Rok 2024 był trudnym rokiem dla peruwiańskiego szparaga.
Wzrosła wartość i ilość importu owoców i warzyw w styczniu.
Rozpoczyna się kampania zielonego szparaga z Granady z prognozą 35 milionów kilogramów.
HORTYFRUTA uruchamia rozporządzenie dotyczące bakłażana.
Prawa przyznane amerykańskiemu producentowi filmu zdatnego do recyklingu, niezawierającego PVC.
Ziemniaki, które są najdroższe we Włoszech w Europie.
Coraz bardziej zrównoważona marchew
Ciężkie opady deszczu opóźniają zbieranie wczesnych cebul i przesadzanie późnych odmian.
Produkcja i eksport czosnku w Chinach spodziewane są pozostać stabilne w 2025 roku.
"Pierwszorzędny zielony szparag PGI z Canino pozostaje jednym z najwcześniejszych we Włoszech."
Wyższa produkcja czosnku w Egipcie w tym sezonie
Trend cen warzyw i owoców we Włoszech na dzień 24 marca.
Andaluzyjskie szparagi granatowe rozprzestrzeniają się na obszarze Kadyksu i Sewilli.
Wpływ pogody na kampanię. Zimowe temperatury wpłynęły na początek kampanii z opóźnieniem wynoszącym od 10 do 15 dni. "Zimno przyszło za późno, kiedy powinno było przyjść wcześniej" - wyjaśnia Javier Trujillo, prezes Cosafra, chociaż nie będzie to miało zbyt dużego wpływu na
czytaj dalejAustralia: Nowa inicjatywa szklarniowa Goodnes Grown zabezpiecza partnerstwo detaliczne
WINNICKA SAŁATA
Gospodarstwo Rolne Winnicka SałataPrim specjalizuje się głównie w produkcji różnego rodzaju sałat oraz baby leaf. Każdego roku oferujemy do sprzedaży sałaty, które uprawiamy na niemalże 200 ha żyznej gleby, z czego uprawa sałaty zajmuje około 150 h, a baby leaf około 50 ha, zarówno dla przemysłu, jak i na świeży rynek.
Od początku działalności firmy konsekwentnie realizujemy strategię EURO GAP, a w następstwie GLOBAL GAP oraz McDonald’s Standard, by sprostać wymaganiom i oczekiwaniom naszych Klientów.
https://www.winnickasalata.com/pl/