Hiszpania zwiększa swoją rolę jako główny rynek dla peruwiańskich cebul
2025-03-18 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W lutym Peru wyeksportowało 17 799 ton świeżych cebul za 7,69 miliona dolarów. Wolumen eksportu wzrósł o 11%, ale wartość zmniejszyła się o 6% ze względu na 15,5% spadek średniej ceny, która wynosiła 0,43 dolara za kilogram. Hiszpania ustaliła się jako główne miejsce docelowe, wypierając Stany Zjednoczone.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy?preview=1
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



