Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Pomidory - kolejny udany sezon dla CASI

Prezes CASI José María Andújar potwierdził, że sezon 2012/2013 był bardzo udany dla jego firmy pod względem sprzedaży pomidorów. CASI sprzedała w tym okresie 219 tys. ton pomidorów, a przychód z tego tytułu wyniósł prawie 185 mln euro. Średnia cena w sezonie wyniosła 0,61 euro/kg.

jako jeden z istotnych aspektów tak dobrych wyników wskazano nowy model marketingowy wdrożony przez CASI. Model opierające się na zdywersyfikowanej strategii sprzedaży, uwzględniającej zarówno sprzedaż bezpośrednią i aukcje. Doprowadziło to do sprzedania ponad 75 mln kilogramów pomidorów właśnie w sprzedaży bezpośredniej. Szef firmy wskazał ten sposób sprzedaży jako jeden z kluczowych czynników świetnych wyników finansowych.

Obecnie sieci handlowe, takie jak Carrefour, Alcampo, Edeka, Biedronka, Maxima, Rimi, Consum, ICA, Everfresh czy Tesco między innymi chwalą CASI za jakość pomidorów oraz za umiejętność utrzymania przyjętych standardów w zakresie sortowania i terminowości wysyłki towaru. Dzięki temu 80 procent pomidorów i innych produktów ogrodniczych CASI, w omawianym sezonie ,zostało sprzedane do sieci handlowych. A sieci oferują lepsze ceny i dają dużą pewność realizacji płatności.

Prócz wspomnianej mieszanej strategii sprzedażowej, sukces CASI wynikał, według opinii J. M. Andújara z implementacji metod organicznych na 100 procentach areału, wprowadzenia nowych odmian pomidora, wprowadzenia nowych opakowań, otwarcia nowych rynków oraz rozbudowy logistyki (własne lotnisko CASI).

Zobacz więcej: Pomidory

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE