Metro uruchamia cyfrową platformę dla gastronomii
Jeden na trzy posiłki jest obecnie spożywany poza domem. Jednocześnie restauratorzy stają przed wieloma wyzwaniami i muszą działać sprawnie i z zyskiem. Jak podaje Metro, to właśnie tam pojawia się nowy cyfrowy przewodnik "My sustainable restaurant". W zabawny sposób ilustruje, jak operatorzy restauracji mogą zidentyfikować swój potencjał w zakresie zrównoważonego rozwoju i wdrożyć działania dostosowane do potrzeb.
Platforma może być używana bezpłatnie i oferuje wskazówki, w jaki sposób zrównoważony rozwój może być wdrożony w biznesie restauracyjnym. Odwiedzający mogą przejść do poszczególnych obszarów "zrównoważonej restauracji" i krok po kroku zrozumieć, jakie są możliwości zrównoważonej optymalizacji i jakie korzyści oferują one restauratorom.
Platforma jest bezpłatna i oferuje wskazówki, w jaki sposób zrównoważony rozwój może być wdrożony w biznesie restauracyjnym.

Wydawnictwo Fruchthandel to międzynarodowe przedsiębiorstwo medialne z siedzibą w Düsseldorfie. Jego głównym zainteresowaniem jest tematyką świeżych owoców i warzyw - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż do konsumentów.
Korzenie Fruchthandel sięgają roku 1916, kiedy to powstało specjalistyczne czasopismo "Früchtehandel", obecnie znane jako "Fruchthandel Czasopismo ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku w języku niemieckim, dzięki wysokiej fachowości, aktualności i zaangażowaniu w tematykę owoców i warzyw. Oprócz tygodnika "Fruchthandel Magazin" wydaje specjalne wydanie krajowe i tematyczne, roczny przewodnik branżowy oraz codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".