Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Klienci pochodzący z Azji Południowo-Wschodniej bardziej skłonni bojkotować marki z powodu napięć geopolitycznych.

2024-08-13 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Geopolityczne napięcia, takie jak wojna między Izraelem a Hamasem, nadal stanowią istotny czynnik ryzyka dla marek. W erze mediów społecznościowych bojkotowanie marek z powodu napięć geopolitycznych staje się coraz bardziej powszechne. Co więcej, konsumenci z Azji Południowo-Wschodniej są bardziej skłonni do bojkotowania marek niż konsumenci w

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem